Vilken värme.....puh!

Publicerat: 2013-05-20 / 18:52:40 | Kategori: Allmänt
Jag må då säga att jag känner INTE igen mig själv,vid det här laget brukar jag vara brun som en pepparkaka,men ifjol och ännu värre är det i år, så ORKAR jag inte vara ute. Jag är trött och slut och vid minsta ansträngning så blir jag svimmfärdig. Jag ser ut som om jag sett ett spöke,blek o jävlig.... I morgon så får vi tillgång till Petters lägenhet,så kuuuuul..... Tänkte på vilken känsla det ska bli för honom dom första dygnen......från att ha bott i en garderob,under en trapp och senaste 3 åren i en lgh som är lika stor som en skrubb,med kök sov o allt i ETT rum,dusch i källaren mm Han har aldrig gnällt o varit otacksam som många andra.... Så ja, jag är lycklig för hans skull,det är han verkligen värd! Blommorna jag fick i helgen har slagit ut,jag bara älskar liljor....så jag fixade en liiiiiiten vas så jag kan ha några blommor vid sängen. Hittade oxå ett par bots. Vi har fixat en liten goodie bag till barnen, Julia ska få sin i morgon,hoppas dom blir glada =) Lite kex(bara osten som fattas) en box med solskydds faktor i form av 4 armband, en annan tub med solskydd mm
Kolla in liljan...
Dom här 2 satte jag i lill vasen vid sängen.
Goodie bagen =) Ligger nu med katta i sängen med min fina fläkt,såååååå skönt =)
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!