Maximal otur.

Publicerat: 2013-05-04 / 17:27:15 | Kategori: Allmänt
Igår skulle jag kasta några påsar i en kontainer,slängde fel påse och tog då REJÄL sats fört att hoppa upp och ta ut den påsen som skulle vara kvar.... Till historien hör att jag hade en kepa på mig så jag såg inte hur nära stålkanten var.... Jag slog i huvudet med en sådan kraft att jag föll till backen och höll på och svimma. Jag fick en jättestor bula som en limpa med en stor grop i,men kepan gjorde att det inget blödde. Då jag tar värktabletter till kvällen så var det jävligt men det maskerade hur jävligt... har knappt sovit i natt,kunde inte vända mig i sängen och i morse höll jag på svimma och jag kunde INTE höja o sänka hakan,eller vrida på huvudet. Så det blev akuten på ålidhem,vidare ill akuten på lassa och där krage o sedan skiktröntgen. Som tur inget mera synligt fel än vanligt( mina 5 diskbråck) men det kan som sagt komma senare o bli whiplas,disckbråck, nervskador.... Tur i oturen,men det blir att INTE lyfta mm om det nu går. Ska nu bara vila ikväll o se film. Kram allihopa.
Snyggt,NOT..... Slapp kragen men får ta det lugnt och inga lyft.
Hittade en fin bild på mig o Mogge,han gjorde en låt som han spelade in till mig på min 40års dag,denna bilden var på fodralet. Älskade Mogge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!