Loppis igen =)

Publicerat: 2013-03-23 / 21:57:00 | Kategori: Allmänt
I morse for vi till loppisen igen,lika kul som alltid. Vi tog som vanligt en fika,maken direkt eftersom han parkerar sig där medans jag letar fynd. Skulle sedan till retur marknaden men den va stängd,typiskt. på kvällen for vi till ninas en stund då jag saknar Penny,hade köpt en verktygslåda till henne=) Hon är så rolig,härmar allt man gör o tar man upp mobilen så ska hon se sig sig direkt. Andre filmade henne o hon tyckte det var skit kul att se sig själv o direkt efter härma det hon nyss gjort på filmen. Hon drog i min tshirt o kollade in o såg så förvånad ut....o sa bajs. Sedan så kollade hon in i tröjan igen,jag skrattade så tårarna rann,hon måste ha trott att de var en röv hon så =) Men vad som inte är lika roligt är att jag orkar inte bära henne nå mycket då ryggen pajar på en gång o det känns inte så kul då jag väntat så länge på att bli mommo o nu så orkar jag inte ens vara barnvakt....blir så ledsen.
De här roliga sugröret fick Penny,men de blir nog David som använder det.
Här ä verktygslådan hon fick så hon kan hjälpa pappa =)
Andre leker med Penny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!