Lite av varje....

Publicerat: 2013-03-08 / 20:25:49 | Kategori: Allmänt
I veckan har jag varit på mammografi då jag kännt ett par knölar. Var förbi brodern,hn har fått 2 knölar på ena armen o dom har kommit snabbt, blir så ledsen o orolig. Väntar nu på sjukintyget av läkaren,har väntat sedan december på detta,fick ett brev av fkassan att det kan ta 3 månader för ett beslut o den 30juni står jag utan pengar så jag är jätte stressad över detta. I onsdags så tog jag ut min make på middag då vi varit gifta i 9år nu,o dessutom fick han en Zlatan bok =)
Go mat`n vi åt.
Petter o Filip tog sin lunch rast här i förra vecka,grabbarna grus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!