Vad är det med allt strul.....

Publicerat: 2013-06-04 / 18:53:57 | Kategori: Allmänt
Man blir ju galen,jag var ute i tid redan i november för att få sjukintygen till sjukersättnings ansökan....vad tror ni? Jo jag fick alla papper i maj... Sedan så for jag genast ner på försäkringskassans BREVLÅDA, för att inte dom skulle komma bort,bråttom,bråttom.... Idag ca 5 veckor senare får jag veta att dom inga papper fått....jag tror jag blr galen. Det blev då att leta reda på alla papper IGEN,jag kopierade så det blej kajk med skrivaren, måste avkylas stod det =( Vad ska man göra för att få saker att fungera? Spelar ju ingen roll i hur god tid jag ä ute,det blir ju strul iaf. Så nu blir det möte med fkassan o arbetsförmedlingen och vänta på ansökan,men det finns en stoooor risk att jag blir utan pengar i 4 månader,jippie =( Skulle beställa ekskivor på Ikea till Petters lgh,jo just det....dessa tog dom bort i måndags så det sket sig oxå...och på byggmax finns det inga skivor hemma och på krauta var dom oranga och runda i formen, hmmmmm Har man lite ork o mycke värk så tryter energin fort då allt ska strula o vara omständigt,men vad fn gör man. Men en sak ä då positiv....har äntligen gått ner i vikt till min normala vikt 58kg =) Jag gick helt plötsligt upp i vikt då jag fyllde 40år o fick struma,har sedan provat allt,pulver, funkar bara en stund,atkins=inget resultat,LCHF=inget resultat men fick struma problem,fick dra ner på levaxinet ,med jävulsk hjärtklappning. OCH jätte högt kolesterol 10.6! Jag vägrade medicin o började äta havregrynsgröt med kanel 2-3ggr/dag o på 6 veckor var det nere på 6.6! Skitsnacket om att inget är bättre än becel,det är inte sant,jag säger att inget är bättre än havregryn. Jag var som mest uppe i 70kg o det insåg jag när jag gått ner ganska markant o trodde jag vägde 60kg o det var 65kg... Men nu så är jag "normal" igen o det är såååååå skönt att se sig i spegeln o känna igen sig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!