Midsommar i stugan.

Publicerat: 2013-06-23 / 18:36:07 | Kategori: Allmänt
I tisdags var det dax för möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan,jag blev då inskriven på ALI i 3 månader o så lämnade jag in ansökan om sjukersättning IGEN, då Fkassan slarvat bort den förra, hm..... Så nu är det bara att hålla tummarna o att någon verkligen läser mina sjukintyg och alla utredningar, blir bara att leva på hoppet men nervöst o oroligt är det. Vi har varit en långhelg i stugan med grillning och sol och mys,lungt o skönt o det är precis vad vi behöver. Det har varit alldeles förmycket med alla som är sjuka,min egen krasslighet och barn o deras föräldrar,alltså en massa strul och människor som skiter totalt i andra o kör över lik om det behövs.....tyvärr. Men helgen har varit skön o jag är så glad att vi har stugan att fara till o varva ner.
Elsa som bäddat ner sig själv.
Så mysigt med humlen vid entren.
Solregn ute o så vackert.
Korv grillning
Våran nya "lyxiga" dusch =)
Midsommar med matjesill
Alla rosenbuskar blommar,är så vackert.
Maken vilar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!