Efter en vecka i stugan.

Publicerat: 2013-07-14 / 16:31:34 | Kategori: Allmänt
Det har varit riktigt skönt att vara i stugan så länge,Andre har fiskat varje dag o jag har sett film =) I fredags kom Nina ,David o Penny på besök,det kom som en överraskning då Andre inget sagt,jätte kul. Vi hittade idag en fågel unge i en av 2 hinkar vatten under diskbänken vi har ute,den hade drunknat där,av alla ställen.... Idag åkte vi hem för att bland annat proviantera mer mat mm.
Lite fina blommor från den lilla vildvuxna trädgården
Elsa är ute och myser,gnider sig mot stängslet
Hade tur på en av mina dumpstringar,hittede dessa WESC hörlurar med kanon ljud,tur ture säger jag...
Andre som "strike a pose"....
Vi har köpt en renovator från tvins som vi testade på lite av varje.
Vi tog med cyklarna till stugan så vi tog en liten tur en em.
Nina o Penny i köket i stugan,hon tyckte inte om mina "tör" kaken =), går inte ha nå gofika där inte.
Kollade på en cykel o en gammal lek bil ute
Greta Garbo med dotter =)
Dom ä så söta tillsammans
David hade myror i bralla o ville klippa gräs o ta upp gamm stubba =)
Kammade Elsa igen,Andre håller i henne o jag snabbar mig,gissa om de blir hår....
Penny o jag i hoppborgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!