Vardag igen.

Publicerat: 2013-02-13 / 18:24:44 | Kategori: Allmänt
Igår var jag hela dagen hos David och Nina. Det var så kul då jag kom dit,David var så ivrig och drog mig i armen för att visa att dom satt in 2 fönster i väggen som vi diskuterat om dagen före. Vi åkte och köpte lister mm o sedan var det att jobba för David,det blir så fint. Idag har jag så jäkla ont i axeln så jag kan knappt lyfta den o ännu sämre ta av kläderna eller jackan,som vanligt så kommer o går all skit i kroppen.
Väggen före
Väggen efter med flera fönster.
Och nya vita fina dörrar.
Här är den ena katten som stryker runt knutarna där,sitter ofta precis utanför rutan och kollar in =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!