Vad skönt med sol ute =)

Publicerat: 2013-02-23 / 20:48:37 | Kategori: Allmänt
Idag blev det som vanligt en sväng på loppis =) det är verkligen en passion för mig och något att se fram emot. Att dessutom maken är villig att följa med för min skull är kul,och i mellan paus så tar vi en fika i deras fik och det är alltid trevligt. Jag hittade en hel del fynd bla en stor svart ljusstake och en ram som är ett tittskåp mm och påväg hem åkte vi o tog en kaffe hos morsan o Kenneth. Jag köpte dessutom min första riktiga tavla idag på tradera av en Tina Larsson,riktigt somrig och den ska få en heders plats i stugan. Det tråkiga är att volvon strular och inte gick igenom besiktningen så vi får se hur det blir med den.... Kvällens höjdpunkt blir Varg Veum som jag diggar o så lite gott till =)
3 tavlor , en ram och en fin stor burk.
En släkt träds tavla.
En stor vacker skål.
Ängla kort.
Ett vackert fat som ska hängas på väggen.
Den stora ljusstaken och tavlan som är ett tittskåp.
Det här är tavlan jag köpte på tradera, och 2 metall ramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!