Penny gullhönan min....

Publicerat: 2013-02-10 / 17:38:54 | Kategori: Allmänt
Idag drog jag med morsan till Penny,hon har ju knappt tagit sig ut då hon varit sjuk så länge och även nu då hon äter kortison och blir skakis. Så vi var barnvakt medans David och Nina åkte och köpte 4 nya vita dörrar.....hm finns det nåt som inte ska jävlas.... Efter allt stök och bök så ska David sätta upp dörrarna och ser då att dom är 10cm för korta...... Han får då ge sig ut och låna bilen igen och lämna tillbaka dessa och frakta hem nya. Vi så tv,lekte och hade trevligt. Penny är en sådan solstråle och väldigt fachinerad av mobilen och datorn,att se sig själv på bild eller film snutt dansande =) Sedan bar det hem och då är man slut =)
Gammel mormor och Penny
Penny och jag,satan vad trött jag ser ut, det värsta ä att jag ä så trött oxå =)
Signe ska vara med
Penny gillar datorn
Penny dansar
Film tajm =) God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!