Middag hos brodern.

Publicerat: 2013-02-06 / 18:44:55 | Kategori: Allmänt
I eftermiddag så tog jag med lite mat och smulpaj och drog till brodern. Vi åt och snackade om livet i stort och smått,men man blir bedrövad.......vissa människor verkar få all skit och vissa verkar bara glida runt. Hade hoppats att brodern skulle få det lite drägligt men inte då,nu ska han opereras igen då dom hittat något konstigt på tungan,dom tar det säkra före det säkra och ska operera bort den. Tidigare när han tog en biopsi så svall tungan upp som en tennisboll och han kunde inte prata,hur fn ska det bli nu då en större bit ska bort??? Han mår skit och får ångest och inget kan jag göra för att hjälpa honom...... Men vi har varandra och det är jag glad för och så länge jag har en bättre dag och står på benen vill jag finnas där för honom.
Middag med brodern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!