Måndag hela veckan....

Publicerat: 2013-02-18 / 19:48:00 | Kategori: Allmänt
Idag for brorsan och jag på apoteket,hade hade så jvl ont i tungan,det är ett stooort hål då båda stygnen gått upp. Tungan ligger emot en tand o skaver så han kan inte prata och inte äta, stackarn, han fick köpa bedövnings salva och bettskenor, Han har inte kunnat äta på ett tag nu så det blir flytande protein,som jag tycker smakar fn....=( Jag hämtade även ut mina mediciner, billigt och bra.....NOT. Hälsade på gulle barnbarne mitt idag,Penny ,hon var hemma o hade febern stackarn. Det är en liten tjurskalle de , hahahha Brukar inte säga så här men, jag längtar till att Penny blir större så jag kan ha henne mera då jag inte har varken ork eller styrkan nu, det känns så ledsamt då jag längtat sedan jag var före 40 år på detta och så är inte kroppen med på noterna. Jävla värk och ork,vet aldrig när jag blir liggande och det tär på en. I morgon är det dax för läkarbesök igen,tycker inte det är annat,men vad gör man? Har horisontellt läge nu då man inte har så mycke ork.
Penny glor på tv.
Vilket skratt hon har...
Den här gamm telefonen hittade David på loppisen i helgen, nu sitter den på hallväggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!