Loppis.......=)

Publicerat: 2013-02-16 / 17:38:20 | Kategori: Allmänt
Morgan kom hem i onsdag o det hade gått bra,men i torsdags då jag var dit så hade ett stygn gått upp så det var ett djupt hål i tungan. Han ringde till lassa och fick en tid för att sy,jag skjutsade dit honom, 2 timmar efter den tiden fick han komma in....dom hade då glömt honom o när han kom in så om han skulle sys så måste han bli sövd,så då blev det inget utan han hade suttit i 2 1/2 timme för inget,hade dom inte kunna sagt på telefon att dom inget brukar göra? Så han var helt slut efter det. Idag så åkte Sandra,Andre och Ronny och jag på loppis igen,där träffade vi Nina ocg David och Penny. Lill gumman hade feber stackarn. Maria ocg Petri o zackarias var oxå där, kul att se alla. Jag köpte en fin rosa fjäril på en pinne till Penny. Efter det så åkte vi alla hem till Ninas o tittade på lägenheten,alltid kul att se.
Besök hos Nina
Nya förnster väggen
Jag och Signe,lill barnbarnet mitt =)
Nina demonsterar ismaskinen för Sandra
Sandra och Signe
Lill gumman läser foto albumet jag gav henne.....o feber har hon ,stackarn
Nya burkar till skafferiet
Fina plast glas till stugan
En gamm tavla =)
En stor lila lykta
Fick den lilla turkosa ljusstaken av morsan på alla hjärtans dag
Till höger står ett bläckhorn från loppis som ska till stugan,det andra gamla bläckhornet står i mitten på bilden o det har vi här hemma.

Kommentarer
desiree | 2013-02-16 / 20:44:55 |

Åh vad fint dom har det :)

Svar: Ja jag blev glatt överraskad,men int ä de som ditt hus =)Hoppas du hitta nån bra stans att bo oxå.
Ann-Eli Lindblom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!