Besök hos barnbarnet.

Publicerat: 2013-02-21 / 18:59:38 | Kategori: Allmänt
Igår var moder och jag hem till brorsan,men fy fn vad ont han har. Han kan inte äta nåt utan dricker något slags protein,allt annat gör ont. Sedan så kan han inte prata för då tar tungan i tanden på sidan o då vill han bara skrika, då hålet i tungan fortfarande är jätte stort och djupt. Man lider med honom och inget kan man göra. Idag så tog jag en sväng till gulle Penny som fortfarande ä sjuk, vi såg tele tubbies =) och drack kaffe. Sedan ville Penny bada,som en liten fisk,bra att ta till då hon blir sur. Har fixat håret idag då jag avskyr att vara mörk och tyvärr blir jag bara mörkare med åren. Jag vet att "man ser bara äldre ut med blekt hår" men jag vantrivs nåt fruktansvärt med mörkt hår,allt känns ljusare med ljust hår, och man ser snällare ut =) Jag gillar ljushåriga så ä det =) Så nu blir det vilopaus och spara lite energi. God kväll.
Sänghimmeln Penny fick av mig,men dom har inte hämtat den lilla imperial sängen som hon ska sova i än.
Penny väljer film =)
Sedan ska vi skjutsa dockan.
Älskar att bada.....ja de ä Penny dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!