Alltså jag tror jag blir tokig....

Publicerat: 2013-02-28 / 19:21:51 | Kategori: Allmänt
Idag var morsan o jag på specsavers för att byta glasögon,fick tjafsa för att hon skulle få nya bågar o pengar tillbaka ,men det var det.... När vi kommer hem så hade Andre tappat bort båda sin nyckel knippor,bil nycklar ,hemnycklar mm... Både Filip o Petter o morsan var här o vi letade men inga nycklar,så då blev jag av med min bil då Petter o Filip tog den. Dessutom så går inte extra nyckeln till firma bilen......bara strul. Vi har letat hela kvällen o nu är jag helt slut, godis sugen och dööööö slut....mens =) så vi drog på konsum o köpte godis,som jag ALDRIG gör annars. På väg till specsavers så körde jag 60 på 30 väg,fick då för mig att sakta ner,drog ned till 40 o då såg jag en kvinnlig polis stå med hastighets kontroll precis framför mig,o trots att jag körde för fort så klarade jag mig....hade bara fattats det oxå. Men nu ligger jag i sängen med en stoooor godis påse o dövar stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!