Mitt hjärtegryn Penny fyller 2 år idag.

Publicerat: 2013-08-07 / 20:33:14 | Kategori: Allmänt
Idag fyllde Penny 2 år så modern , jag o Andre drog dit på eftermiddagen. Hade tur att få en stund med Penny innan alla andra kommer ,då blir det sådant ståhej att man inte hinner prata eller nåt annan.....=) Penny fick en hel del saker bla 2 wiggley bilar,en docksäng jag gjort till henne, en stooor docka, tillbehör till dockan,en jätte söt ballerina klänning mm Penny fick oxå en massa nagelack av oss så vi målade naglarna på dockan,flera ggr =) Tog en tur på gården o träffade grann barnen , blåste såpbubblor som dom jagade o skrattade åt,sedan kom dom in för att fika så då drog vi. Jättekul att se Penny som blivit så stor. Vi firade oxå min stora älskling Nina som fyller 26 den 12aug, herregud så gammal man blivit..... har barn som är 27,26 o 21år...... tänker ofta på att det borde varit 4 barn ett innan Petter men som dog i magen i efter 5 1/2 månad, Mummel som vi kallade henne. Men jag är jätteglad för dom stora barnen jag har,alla med olika personlighet o det gör det kul o intressant, ÄLSKAR er alla.
Lite nyvaken o blyg från början och mååååånga presenter.
Docksängen jag gjort till henne
Wiggley bilarna,som även jag o Nina kan köra =)
Så sockersöt där hon stod i fönstret o pratade med grann barnen
Vi målade om brunnen i stugan så den ska hålla ett tag till
Vi har fått det riktigt mysigt o hemtrevligt i stugan nu. Försöker vila o ta det lugnt då det är vad kroppen behöver,men jag har så många ideer att ändra på saker men kroppen har inte den orken att fullfölja allt.
Var i Botsmark o såg nåt riktigt gulligt,en skylt med tupp övergång på vägen o det kom ett gäng tuppar o gick över den smala vägen på övergångs stället så sött.
Gick även runt o tittade på detta mysiga hus.
Vi gjorde en pyramid till jordgubbsplantorna jag fick av Krilles Marie o där trivs dom bra.
En vacker gammal spisplatta
Lite solning i år men ett par dagar i Södervik hann vi med,Sandra o Ronny hängde på.
Elsa myser
O ja,vi fick besök av en gubbe till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!