Smått och gott.

Publicerat: 2013-04-13 / 19:48:00 | Kategori: Allmänt
Idag var det loppis igen, jag hittade fina ramar, burkar mm Hemma satte jag in fina bilder i ramarna o sedan satte vi upp en hylla med en lampa över och några fina ord jag länge velat köpa fast då var dom såååååå dyra tidigare, men nu blev det av. Så nu har Andre en mysig hörna att fixa med firman i =)
Mysig arbetshörna.
Hittade denna vackra fläkt i veckan,den är som en möbel i sig själv.
Vackra ramar med bilder.
Dessa vackra burkar hittade jag oxå och en gäst skylt till toan.
Vår färger i badrummet =)
4 nya vackra tavlor till min samling.
Elsa på hennes nya favvo plats i hallen,i den ya sko/kläd hyllan, där ligger hon så fort jag är i köket o har koll på mig.
Fina bilder på hjärtat mitt.
Vårat fina kök. Försöker fixa lite hemma när orken finns,rensa lite o göra förändringar. men längtar jag till stugan,att bara ta det lungt o göra det mysigare,har så mycket saker som ska dit,hela balkongen full.... Ligger nu som en strandad säl efter go mat som maken gjort, tack för det =) Trevlig helg.

Kommentarer
Britta | 2013-04-18 / 10:47:03 |

Vad fint du har det och jag menar det ! :)
Kolla in den här länken, den är tänkvärd http://vimeo.com/64077961

Svar: Tack snälla.Denna videon var jätte bra,känner igen mig precis.
Måste alltid tala om hur ful jag är,alla rynkor,prickar, valkar mm.

Tack för denna.

Måste höras snart.
Mycke som hänt o fortfarande händer.
Jag ringer dig efter helgen,går inte prata nu.

KRAMAR//A
Ann-Eli Lindblom

Marléne | 2013-04-22 / 18:18:34 |

Du är så pysslig, och det blir så fint hos dig. Kramar från mig

Svar: Älskar allt gammalt som du vet,men de ä tungt nu med kroppen o sjukers. ansökan.Vi får höras framöver när de ä lugnare,o tack....=)
Kramar tillbaka
Ann-Eli Lindblom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!