vilken jävla dag.

Publicerat: 2012-09-14 / 22:19:08 | Kategori: Allmänt
hur kan allt bli så fel o struligt....skulle fixa medicin åt brodern. höll på i 3 1/2 timme.... åkte till vårdcentralen.blev skickad till apoteket.ingen medicin inringt....upp till kirurgen ingen hjälp där...tillbaka till vårdcentralen.vänta i 1 1/2 timme...åka till 2 apotek för att få ut allt o tillbaka.... nu är jag slut.... åkte till sist till stugan.9 grader inne... men skönt att få varva ner. skriver på mobilen så de blir som det blir. Andre sover o jag ligger som enkarate snubbe med alla skydd på lederna då jag har sån värk..... svårt att sova då. men men har då gjort dagens goda gärning. synd bara att de var morsans födelsedag som blev så här. trevlig kväll mina vänner.

Kommentarer
Sandra | 2012-09-15 / 21:01:10 | http://eftersmak.bloggsida.se

Japp jag ringde. Ses när ni kommer hem. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!