Läkar besök.

Publicerat: 2012-09-04 / 17:49:00 | Kategori: Allmänt
Hej allihopa idag skulle jag på läkarbesök, det innebar att kl 04 i natt så hade jag inte somnat än så då steg jag upp o kokade kaffe,maken var oxå vaken så det var vår natt det.
Besöket gick bra då jag har en bra läkare men stressen över att inte veta hur det går med Fkassan klarar jag inte av,allt blir sämre från värken ,sömnen,minnet mm.
 
Fotade lite av mina fynd som sak letare idag =)
 
 
Här är lite kläder,det jag fotat kanske är 1/5 av vad jag fann,det är mycket finare än bilden visar då man inte har en proffs kamera.
 
 
Här lite vita saker,jag som älskar vitt.
 
 
Även det jag har på mig,går så dääääär o fota sig själv =)
 
Även en jätte snygg märkes skinn jacka,men den är förstor för mig,synd.
Mycket snyggare irl.

Kommentarer
Sandra | 2012-09-04 / 23:04:03 | http://eftersmak.bloggsida.se

Sweeeeet gratis är alltid godast :) Ladda hem filmen jag har på bloggen. Tro mig på mitt ord när jag säger att den är bra. Hör av dig imorgon tidigt om du ville åka iväg, så jag hinner tillbaka till stan. Alabbo sovgott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!