Tradigt

Publicerat: 2012-11-28 / 19:23:00 | Kategori: Allmänt
Igår var jag hos läkaren och fick veta att jag har jätte högt kolesterol så det blir bara att byat diet,IGEN.... Har kämpat så hårt, vill inte gå upp i vikt igen. Ska nu till endokrin o snacka med dom om struman då jag vill ha annan medicin som dom inte vill skriva ut,funkar inte det så får man kanske chansa o köpa det utomlands,känns trögt då man inte få den hjälp man behöver. Vi har fått upp nya gardinhängare,fina som snus =)
Vi satte upp dom två bedjande flickorna på väggen vid min säng.
Vi fick upp en LITEN ängel oxå
Gardinstångs hållarna.
Här är den två gardinhängarna.
Ett vackert glashjärta Ska försöka koppla av nu,då det är så mycket som far runt i huvudet,går inte att slappna av....då man oroar sig för fkassan mm. God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!