Sakletarn fick jackpott =)

Publicerat: 2012-11-25 / 20:38:39 | Kategori: Allmänt
Idag så hittade jag ramar,hyllor,förvarings korgar,korg,tofflor,sockar,hatt,väska,ramar mm Tvättade och fixade till detta så nu ser det så fint ut på toan med korgarna. Det är så roligt då jag varit som Pippi långstrump hela mitt liv,och när man gör fynd är det så kul och det konstiga är att jag hittar saker som jag behöver eller som andra i min närget behöver,sådant jag tänkt köpa .....det dyker helt magiskt bara upp =) Var en stund hos Sandra och Ronny på kaffe,myste lite med Kurre.
Korgarna på toan.
Vägghylla och korg.
Hyllor och ramar.
Toflor,sockar och scarf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!