Något är fel.....

Publicerat: 2012-11-21 / 17:32:27 | Kategori: Allmänt
Har känt ett par veckor att det inte känns bra,men trott att det ska vara så.... Inser nu att det hänt något sedan jag börjat äta LCHF,googlat detta och ser att flera upplevt detta. Jag är yr,har blodtrycksfall,lågt bltr,tung andad,känns som om hästar skenar i bröstet,hjärtat hoppar över slag....känns alltså inte bra. Tror att jag har för hög dos levaxin sedan jag ändrat kosten,så idag har jag själv minskat dosen för att se hur det går.... Har försökt tidigar att få utskrivet armour thyroid,av gris,men det är licenserat och nästan bara i Finland man kan få detta,läste om en kvinna som blev sååååå mycket bättre av detta. Ska ta upp detta med min läkare nästa gång.
Så här känns det när man måste bråka sig till hjälp,att man ska måsta lida i onödan då det inte är knark man ber om att få prova. God kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!