Mer klappar inslagna....

Publicerat: 2012-11-08 / 17:36:41 | Kategori: Allmänt
Idag slog jag in lite mer juklappar,hoppas jag gjort alla innan december då jag hoppas att bara få mysa och ta det lungt. Var förbi modern och fick tag på en del gamla saker som skulle kastat,kul....bilder kommer sedan. Något annat kul är att Nina o David köpt ett nytt boende på ersboda nära jobb och dagmamma. Nu så måste dom bara fixa och sälja den dom har på tomtebo, så dom ska låna lite saker här och styla =) Ikväll ska jag testa något jag läst om, aspirin mask,ska vara riktigt bra för ansiktet....det lär vi få se. Sedan ikväll så blir det film 3 i twilight saga,allt för att ladda till den sista delen nästa torsdag. Go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!