Fredag.......

Publicerat: 2012-11-16 / 20:20:00 | Kategori: Allmänt
Idag var Andre och fixade med jobb och på em for han till kotknackaren. Så Anton fick sig en härlig sovmorgon....kan vara behövd då jag vaknade i natt och då stod tvn på....jag orkade inte gå upp då jag hade sån värk så i morse fick Andre stänga den. När jag sa det till Anton så sa han att han måste ha smullit av,å glasögen låg bredvid o allt var huller ombuller =) det kan ju vara jobbigt att praktisera =)=) Han åkte hem i em och vi handlade och tog sedan en runda till morsan då hon inte är så pigg. Sedan hem och äta mycket lchf,grädde,bär mm .....mums Trevlig kväll allihopa och lycka till Nina med visningen på måndag.
Sandra och jag var på bio igår....Breaking dawn 2,sååååå efter längtad,bra var den oxå ,så synd att det är slut nu.....mera.....
Bild på Penny från instagram,sötingen. Flera instagram bilder:
Vårat mysiga kök,som ett gamm fik =)
Så fin bild på morsan och Petter.
Har ett kul program där man kan mixtra med bilderna.... Har ett par till....
Fönstret i vardagsrummet. Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!