Börjat fixa julklappar tidig som jag är....

Publicerat: 2012-11-01 / 23:14:32 | Kategori: Allmänt
Idag var Sandra och jag iväg och fixade lite julklappar,det känns bra att inte spara det till sista stund. Sen så är det inte så konstigt då jag är förtidigt född, 7 veckor -66 det var mycket då,jag fick ligga i kuvös och vägde som minst 1500gram,så jag har helat mitt liv varit tidig,kan inte komma försent.... Hittade oxå några saket till mig själv.
Andre och Sandras lejon =)
Hos Mogge,Andre testar den nya massage dynan.
En ny fin ram.
En gammal barometer.
Hittade dessa underbara foton på Ninas blogg,det är Penny och Didrik. Sedan visar Penny hur "arg" hon kan bli,så kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!