Bröllopsdag =)

Publicerat: 2012-03-06 / 22:12:00 | Kategori: Allmänt
Idag skulle morsan lägga in sig på lassa o opereras i morgon,då ringde hon från lassa...dom skickade hem henne för att hennes lägenhet inte är klar.


De är visst så att de är en ganska avancerad operation o att de inte fungerar om inte hemmet är ok,då hon inte får sätta foten i golvet på 6 veckor.
Hon sover här nu då dom slipar o lackar golvet i hennes lägenhet.
Idag har Andre o jag bröllopsdag,den 8:de,vi åkte till Place o åt entrecote med rödvins så,så gott.
Innan vi åkte så dog naturligtvis bilen så de blev firmabilen.
Sen åkte vi hem där morsan väntade.
Glömde naturligtvis att fota i vanlig ordning.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-03-09 / 11:00:41 | http://ninakarolina.blogg.se/

Grattis eller vad man nu säger :D.

Ringer dig strax när jag orkar, ska föra över Pengar till dig men vet inte hur man gör med en nordea dosa så jag tänkte jag frågar dig som har en :).

Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!