Sommaren kanske här...

Publicerat: 2012-06-18 / 21:25:38 | Kategori: Allmänt
Idag var de så där underbart varmt när man kom ut,var en sväng på Expo o handlade lite på Konsum.
Utanför där hade dom jordgubbar så jag köpte en hel karta =)
Då ringde brorsan o behövde skjuts till vårdcentralen så jag följde honom dit.
Sedan åt vi glass o jordgubbar mmmmmm va gott.
Åkte en sväng på återvinningen med lite skrot o sen hem o äta mera jordgubbar.
Hittade en så fin bild på Penny,saknar henne så mycket.
Men de är fullt upp för henne o Nina då dom har så många o trevliga vänner,glad för deras skull.
Kramar allihopa.

Kommentarer
Sandra | 2012-06-18 / 21:35:08 | http://eftersmak.bloggsida.se

Nejfan, önskar jag kunde, men lika bra jag inte kan. Var två för 10 spänn på coop utgångsdatum. RÖDA LAPPAR FOR LIFE! Alabbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!