Nationaldagen.

Publicerat: 2012-06-06 / 20:51:44 | Kategori: Allmänt
Idag började de segt men sedan åkte vi på jula o handlade prylar till stugan, vi åkte sedan ut till stugan o fikade o lastade ur allt.
Åkte till Kasamark o Andre köpte ett stooooort släp till firman, gården hette Häljegård o de var makalöst vackert där.
Jag rekomenderar alla,helst dom med barn att åka dit.
Fanns får,kor,hund,hönor, en damm att fiska o bada i,en lekparkmen stora trähästar o en gårds affär o cafe.
Jag måste bara åka tillbaka dit på en söndag eller måndag o fika eller köpa en får burgare =)
Åkte direkt till stan till en underbar lägenhet,trodde inte sådana gamla o mysiga hus fanns att hyra,däe köpte vi en jättefin gammal soffa o direkt efter det så pkte vi på Haga o grävde i kontainern som föreningen ställt ut för att jag såg ett fint gammalt blått skåp som skulle passa i stugan.....så vi fick hjälp att gräva ut de från allt rat som låg ovanpå =)
Så nu är jag trött o slut,men glad.
Go kväll allihopa.
Börjar packa upp saker på bordet.
Hoíttat fina tallrikar o en skål o en söt potta...
Jättefina kuddar,ska bara sy nytt överdrag till soffan.
Söta stolsdynor
Fönstret i sovrummet.
Ser ni den stora släpvagnen....Andres nya ögonsten =)
Mammas älskling Elsa inviger de nya sängkläderna.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-06-06 / 21:58:47 | http://ninakarolina.blogg.se/

Men vad socker söta stolsdynorna var, skulle med vilja ha sådanna till mitt blivande ute bord och stolar :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!