Mattex antik.

Publicerat: 2012-02-12 / 20:40:53 | Kategori: Allmänt
Igår var vi till södra Stöcksjö på Mattex antik,vi hittade ett bord som kostade 1700kr men de sa jag att vi inte ville betala,så det blev 800kr istället =).
Det var samma karl som jag köpte rokoko gruppen av,o när vi kom hem så satte jag ut rokoko gruppen på blocket o de började genast att ringa.
Sedan kom morsan på en visit o de var trevligt som vanligt.
Idag så åkte vi tillbaka till Mattex o hämtade bordet,o sedan kom det ett ungt par o köpte min rokoko grupp så nu är det mycke mera rum i köket.
Vi bar upp en del saker på vindan o möblerade om lite.
Tog en promenad o hälsade på brodern en stund o pratde lite om kommande lansering av den nya skivan.
Här är gruppen jag sålde.
En fåtölj tillsamma grupp,skön att sitta i.
Modern på besök.
Det nya bordet i köket.
Tog bort bordet o satte dit velårn från Degernäs =)
Nya rosa kuddar till sovrummet.
Jag bara älskar rosa =)
Trevlig kväll på er alla.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-02-13 / 13:28:14 | http://ninakarolina.blogg.se/

Åhh finns de i rosa nu. Jag har ju dem i grönt. Skulle haft sådana senare till Pennys barnrum men de blir sen, när vi har ett. Haha. Gud vad jag ska fixa och dona när väggen kommer upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!