Jäkla rygg...

Publicerat: 2012-02-15 / 20:52:27 | Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag tidigt,sprayade ramar,tvättade kopierade bilder o sydde en rullgardin till sovrummet....sen så pajade ryggen!
De går i skov o när det kommer känns det som om någon kör in en kniv i korsryggen.
Man kippar efter andan....fick proppa mig full med smärtstillande.
Så här blev rullgardinen av ett gammalt lakan.
Början på en foto vägg.
Petter o Sandra.
Familje kvartett...
Morgan o Jonte, Nina o moffa,Nina som en film stjärna.
Bröllops foto,Morsan o Anima.
Anton o Julia,Andre.
Två av mina gamla tavlor i köket.
Denna köpte jag nyss från tradera.
Kul att fixa o dona hemma,men nu måste jag vila ryggen.
Trevlig kväll allihopa.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-02-17 / 09:00:12 | http://ninakarolina.blogg.se/

Vad fint du har gjort. Dock gillar jag inte bilderna på den gamla tanten, lite skrämmande haha. Men allt annat var super fin. Du är så duktig. Gillar gardinen. Älskar dig, min flitiga fia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!