Fix av en vägg med familjefoton.

Publicerat: 2012-02-14 / 18:11:25 | Kategori: Allmänt
Idag har jag sprayat massa fina ramar vita,har kopierat en massa foton så jag kan göra en hel vägg med familjefoton.
Så har ni barn några relativt nya fina,glada foton av er själva så mailja dom till mig!!!
Ska bli så kul att se det färdiga resultatet.
Idag kom Andre o Petter hem på luchen o då fick jag vackra rosa rosor =)
Petter fick oxå ett paket med en ram o ett gulligt foto.
Fina rosor av Andre,och en vacker gamm radio.
Ninas söta alla hjärtans kort =)
Trevlig alla hjärtans dag önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!