Fika med Britta.

Publicerat: 2012-02-24 / 19:56:54 | Kategori: Allmänt
Idag ringde Britta o vi var på Viktoria fiket på ersboda,trevligt som vanligt.
Sen åkte jag på Kupan o hittade ett par ramar till min foto vägg.
Åkte oxå o handlade på Biltema,konsoller till mitt sminkrum,ska ha en vägg med skor,tjejer =)
Fick ikväll de vi beställt på Netonnet,micro,vattenkokare,dammsugare o en eltandborste,äntligen.
Britta i full gång...
Snygg vattenkokare,matchar kaffeburken =)
Bling bling micro.
Första eltandborsten.
Tavla från tradera.
Ninas huvva vägg =),visst är de fina jesus tavlor,från 1800 talet.
Kolla in Penny,bilder från Ninas blogg =)
Min älskade farmor och vem.....=)
Min fina kryddhylla med ny tavla.
Väggen blir större o större.
Ny tavla i fönstret.
Trevlig helg allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!