Besök hos Nina o Penny.

Publicerat: 2012-02-21 / 21:39:23 | Kategori: Allmänt
Idag var jag o Sandra till Nina o Penny ,o där var Maria o Zakarias.
Vi spelade kort o hade trevligt.
På kvällen skulle Andres halvbror från Spanien komma på besök med sin familj,jag gruvade då jag avskyr att prata engelska.
En timme före dom kommer då ringer Daniel o undrar om vi har imodium,ena sonen hade kräkt o diarre,då kickade min kräk fobi in.
Jag åkte hem till morsan o när kag kom hem blev det spritning av alla ytor =).
Kort spel.
Penny go o glad.
Mmmmm va gott.
Zakarias går =) ser lite grym ut =)
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!