Äntligen en byrå...

Publicerat: 2012-02-08 / 14:42:58 | Kategori: Allmänt
På måndag kväll då jag tvättat håret o lagt mig,då såg jag på blocket en svart stor malm byrå,Andre ringde 20min efter att den var utlagd o då var den såld.
Men efter som det stod "först till kvarn" så sms jag o fråga om vi kunde betala lite mer o komma på direkten,om vi fick ta den då?
De fick vi så jag tog jackan utanpå nattlinnet o så åkte vi....se så fint det blev.
Så här såg det ut direkt vi kom hem.
Nu ser det ut så här, fint va.
Skönt att ha någonstans att stoppa alla kläder.
Och lill hjärtat Elsa ligger o håller koll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!