Värre än någonsin....

Publicerat: 2012-12-28 / 15:20:14 | Kategori: Allmänt
I morse skulle jag försöka ta mig ur sängen för att ta medicin,men jag blev stående i köket och tog mig ingenstans....hade så ont att tårarna rann och jag kippade efter andan,Andre sa åt mig att vara tyst,MEN inte går det när man har 10 ont på en skala till 10,ropade bara rakt ut. Kunde inte ta mig i säng så jag hamnade på knä vid sängen och fick ligga så till all tradolan mm verkat lite. Har sedan legat hela dagen,när jag varit tvungen att ta mig upp så har det blivit olidligt varje gång.....fy sa den lede för att inte kunna gå. Hoppas ni andra haft en fin jul iaf. God kväll på er.
Vi fick då en fin jul.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-12-29 / 09:33:36 | http://www.ninakarolina.blogg.se

haha men vilken hemsk bild på mig haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!