Lugn vilodag.

Publicerat: 2012-12-30 / 21:30:55 | Kategori: Allmänt
Andre var och handlade lite idag,jag var bara hemma då jag fortfarande har problem med att gå,tar tabletter med jämna mellanrum så jag ska kunna ta mig upp en liten stund iaf. Ikväll så hämtade han Simon på busstationen då han ska sova över här o åka tillbaka till Polen i morgon igen. I morgon på nyårsafton så kommer Mogge,Morsan o Sandra o Ronny,det blir bara lugnt då jag inget kan göra,bara glad om jag kan vara uppe en liten stund. Ser nu på Avatar emd mitt hjärtegryn Elsa liggande på mitt ben,hon är otrolig...hon känner av hur jag mår o kollar till mig med jämna mellan rum,ligger dessutom ofta på mig som för att ge mig healing =) Älskade katta. Tur jag har en fin make som hjälper mig nu när jag är som en skrutt. Trevligt nyår på er alla.
Apoteket nära till hands,annars kommer jag inte ur sängen.
Avatar.

Kommentarer
Nina Johansson | 2013-01-04 / 22:26:48 | http://www.ninakarolina.blogg.se

gott nytt år :). Ja de blir kul :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!