Bara sjukdomar och strul...

Publicerat: 2012-12-07 / 21:17:26 | Kategori: Allmänt
Skulle träffa en arbetskamrat idag men kände igår att jag inte mådde bra. Jag har ett tag känt att det troligtvis är för mycket Levaxin jag äter men problemet blir att jag har både under och över symtom då jag sänkt dosen. Är sämre nu igen med yrsel,andfått,hjärtklappning,dubbel slag,svettas/fryser,får lägga mig på golvet för att inte svimma Jag tror själv att det är något med binjurarna och kortisol tillverkningen,då kan det bli fel med omvandligen av Levaxinet till T3, och man blir då sämre av medicinen. Var på akuten ikväll men inte gör dom nåt....så jag struntade i att ta medicinen idag då jag inte klarar mer hjärtsrusning mm, Ska ta prover och träffa läkaren snarast o tills dess tror jag att jag minskar ändå mer av medicinen på eget bevåg då man inte får någon hjälp. Jag mådde bra av att äta lchf,men minskade inte ett gram....men jag slapp vara hungrig. Men jag fick ett total kolesterol på 9,1 !!! Har dragit ner lite på fettet och äter några små "tör" mackor per dag.....men jag tror inte det är fettet utan vad jag läst mig till att om binjurarna strular och omvandligen av Levaxin inte fungerar kan man få mer av det dåliga kolesterolet o det är det jag fått. Har fortfarande mycket av det goda och triglycerider....så vi får se hur det går. jag vill inte äta kolesterol sänkande medicin då det är så många biverkningar och dessutom så har jag haft bra kvoter tills nu,alltså det kolesterol som finns är stora partiklar och inte fluff som fastnar i kärlen. Så får jag till binjurarna och levaxinet så fortsätter jag nog med Lchf,då det inte är bra med gluten,kolhydrater och socker då man har struma. Men ni vet hur läkarna diskuterar,man ska inte kunna/veta något själv....=)jag som läst allt som går o vet vad jag behöver hjälp med...och Lchf det ska man inte äta enligt dom,men ingen säger nåt om socker och annan skit folk äter, hm... Jag är så less på alla sjukdomar,morsan sjuk,brorsan sjuk,jag defenitivt inte bra och sedan tjafsa med Fkassan oxå.....alltid måsta bevisa hur man mår....att det inte syns utanpå...... Jag orkar inte mer nu,får bara vara glad då man har en bättre period så jag hoppas verkligen jag får hjälp att få sjukersättningen godkänd.
Vad jag längtar till stugan. Nog med skit nu, Trevlig kväll/helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!