Tungt väder...

Publicerat: 2012-08-30 / 18:13:07 | Kategori: Allmänt
Inge vidare väder ute,hösten är här och ingen sommar har vi haft.
Så då har jag varit inne och små plockat lite, försökt rensa ut lite som man inte hunnit med,tar det jag orkar, lite är bättre än inget.
Igår var Andre och jag till brorsan o hälsade på.
 
Nu känns det som om man förbereder sig på vintern.längar efter att tända ljus o se film.
Och när det känns tungt ibland med allt omkring så kan det vara skönt att se en bra film o äta lite godis, det kan behövas emellan åt.
 
 
Sen är det alltid en vitamin injektion att få träffa Penny,mommos gullunge =)

Kommentarer
Blogg by Maliin Stoor | 2012-09-02 / 11:07:09 | http://www.qreate.se/blogg/blogg

=)

Kolla in bloggen - nu finns kockan där!

Må fint

Maliin

Svar: Tack så mycket jag skrev på din blogg oxå.Vad kostar denna specifika klocka,så att några av dessa var jätte dyra?
Var kan man få tag på denna,förstod inte deras sida o hittade inte din klocka där.

Trevlig resa.
MVH//Ann-Eli
Ann-Eli Lindblom

Blogg by Maliin Stoor | 2012-09-04 / 20:06:27 | http://www.qreate.se/blogg/blogg

Min man har importerat dessa (typ5-7 st) av olika modeller så jag kan återkomma med mer info - se vad han hittar...

Tack för reselyckan!
=)))

Svar: Ja de skulle vara bra,men de ska vara den du har,den ä så snygg,precis vad jag letat.Tack för en trevlig o inspirerande blogg`

Ha de så gott
Ann-Eli Lindblom

Blogg by Maliin Stoor | 2012-09-04 / 20:17:05 | http://www.qreate.se/blogg/blogg

Ber honom kika på det - han vet vad den heter eller artickel nummer..
=))

Hörs igen!

Maliin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!