Besök hos Penny.

Publicerat: 2012-08-14 / 18:49:39 | Kategori: Allmänt
Fick sms av Nina i morse ,så jag tog en tur till Tomtebo o hälsade på Penny.
Hon har blivit så stor o hon går när hon vill.
 
Hade med mig en docksäng med docka som jag gjort o hon blev så glad,men jag har glömt i vilken ålder man leker med saker så  så klart så var det lite tidigt med docksäng,hon slängde ut allt o hade kul.
Så jag ställer nog upp den påvindan tills hon förstår vad den är till för =)
 
Fick mig några riktiga blöt pussar,men eftersom man måste gapa o inte göra pussmun så ser de på bild ut som om jag ska äta upp henne =)
 
Pratade idag med fkassan om byte av handläggare o det verkar svårt,sa åt kvinnan att man får ju byta läkare om det inte stämmer, o man får lov att ta den handläggare som finns på semester o när dom behagar byta,men inte när jag behöver för att hon är otrevlig o man inte känner nåt förtroende, så jag får se hur de går.
 
 
 
Jätte kul med docksäng.
 
 
Bädda,bädda....
 
 
 
Men hon slet mest ut allt...
 
 
Inklusive dockan =)
 
 
 
 
Skönt att vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!