Snacka om kö.

Publicerat: 2012-04-04 / 20:04:23 | Kategori: Allmänt
Idag ringde Sandra o ville att jag skulle komma o hjälpa henne att färga håret,så vi åkte på coop o handlade medel o färgade hemma.
De blev lite mörkare o mindre röda inslag.
Sedan åkte jag till morsan o hjälpte henne när hon skulle duscha,senare åkte jag o Andre o hämta Morgan som skulle på apoteket medans vi gick på coop o handlade till kalaset på fredag.
Snacka om kööööööööööööööö ända till mjölkdisken,precis som på julen,de var något fel på kassorna o de gick bara betala med visa eller kontanter.
Trodde Morgan fått stå o vänta länge men han hade fått en utländsk tjej som inget fatta o bara strula....han höll på bli tokig, han av alla fick henne o blev då klar samtidigt som oss.
Åkte sen till morsan o vi fikade jordgubbar o glass, mums...
Härligt med jordgubbar.
Påsk godis mmmmmm
Köpte blommor till mig själv ,mina favoriter som luktar såååååååååå gott o är så vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!