Middag på TC.

Publicerat: 2012-04-18 / 22:07:58 | Kategori: Allmänt
Idag var det middag på TC,Britta skulle sluta hos Mikael så vi åt go middag,med efterrätt oooooo vin =)
Vi vid vårat bord hade så trevligt,jag skrattade hela tiden.
Fick höra hur töntig jag är som gillar Danny Saucedo.....men de står jag för,han är en energi källa som jag gillar.
De är väl åldern,man orkar inte bara vara tillags o krusa....nä de få vara.
Blir man inte gillad för den man ä få de vara.
Men en trevlig kväll var det.
Tack allihopa.




Desiree o Nina



Andre o Desiree




Jens jag o Britta.




Micke på bra humör



Efterrätten....vi kom ju på att man ska blogga om allt =) men vi glömde varmrätten... men alla drog fram mobilerna o dokumenterade denna iaf.

Tack för en trevlig kväll.

Kommentarer
Desiree | 2012-04-19 / 10:10:07 | http://bdee.blogg.se/

Vad roligt, då får man hålla koll på vad du gör på dagarna :). Tack för igår, riktigt trevligt! kram

Desiree | 2012-04-19 / 10:11:49 |

det är bara roligt att du gillar Danny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!