Hurra för Sandra 26 år!!!!

Publicerat: 2012-04-26 / 22:02:24 | Kategori: Allmänt
Idag hämtade jag Morgan på lassa o han var helt färdig.
Hade så ont så han stod inte ut,hade legat i röntgen i 1 1/2 timme,stilla när han har värk.
I morgon är han tvungen att göra om samma sak o lite saker till.....
När jag kom hem åkte vi till Sandra som fyller 26år,hur ha de gått till....26år.
Hur gammal ä då jag =(
Skämt o sido, vi hade jätte trevligt där, träffade Krille o Marie med barnen o Berra.
Go fika men jag kan ju inte äta något då jag äter efter dukan dieten,TYVÄRR...
Sandra o Ronny o en massa ballonger i taket
En glad Sandra
Krille o Andre
Berra Ronny Sandra o William som gömt sig bakom
Gustav o Marie
Tack alla för en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!