Tjafs och åter tjafs.

Publicerat: 2011-12-27 / 21:55:30 | Kategori: Allmänt
Idag skulle läkaren ringa,inget samtal,väntade o väntade...Kl 17 ringde han.intyg i morgon.
Sen har jag inget fått veta om utredningen som gjordes i oktober,har ringt flera ggr,ska vara skickad men inget får jag veta....har jag otur nu så får jag inga pengar eller vänta i 4 månader,de suger.
Får ringa och fråga o ligga på om allt,man ska vara frisk för att vara sjuk de är ironin i detta.
Hoppas Fkassan hör av sig och har fått utredningen annars vet jag inte vad jag gör.
Så i morgon blir det brukarkooperativet med intyget o skriva lönerapporter,och skicka alla papper hit o dit o sen hålla tummarna.
Det är tur att man har så fina människor omkring sig och denna söting =)

Kommentarer
Nina Johansson | 2011-12-29 / 21:03:49 | http://ninakarolina.blogg.se/

Du kanske har lust att komma förbi imorgon, kanske gå på stan med oss eller nått :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!