Slappar dag....

Publicerat: 2011-12-10 / 16:07:53 | Kategori: Allmänt
Har idag inte gjort något vettigt.
Tog igen mig efter denna kaotiska vecka med en bror som hamnat på cardiologen med skit högt blodtryck....satt till 1 på natten på akuten i förrgår,så nu är jag ganska färdig.
Hämtade tillbaka sonen som tog en break från mamma igår efter att ha sovit här i över 1 vecka efter att han opererat käken,knäckt den på 5 ställen!!!
Så idag ligger han åter på min soffa =) mysigt.
Har i allafall fått upp en pytteliten gran med belysning och det blev så mysigt.
Den är kanon,liten,bra med en belysning som hängs över toppen o hänger ned i slingor men små lampor,så mysigt.
Har dessutom en varm o go katt i knäet,så jag ska inte klaga,hon är min sista "bäbis"
Tack o hej leverpastej

Kommentarer
Nina Johansson | 2011-12-10 / 23:11:29 | http://ninakarolina.blogg.se/

Nu så har jag fixat din blogg så gott jag kan , haha. Hoppas den passar. Ring mig imorgon så följer jag och Penny med upp till morbror kram.

Ann-Eli | 2011-12-10 / 23:37:14 |

Hej o mången tack,denna känns bra!

Labboooooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!