Läkar besök...

Publicerat: 2011-12-21 / 22:00:08 | Kategori: Allmänt
Ska till läkaren i morgo,känner mig som en gruvarbetare.
Känns som om man ska bevisa något överallt,läkaren,FKassan mm,gjorde en utredning till för 2-3 månader sedan,hade redan gjort en i maj,med de räckte tydligen inte.
Den senaste har jag själv måst ringa om 2 ggr efter 5 veckor,FKassan hade inte fått den!!!
Vet inte om dom fått den än,ringer o lämnar meddelanden men ingen ringer upp....
Har dessutom fått papper av en till handläggare,men när jag ringer verkar hon inte finnas,fattar ingenting....
Blir bollad emellan o dom verkar inte veta om varandra,sedan får man bara höra att "det är inte säkert att du får några pengar,bara så du vet",har gjort 2 utredningar,men det verkar inte hjälpa.
Känner mig ganska livegen!!!
Men den som lever får se,bara försöka ta en dag i taget.
God natt.
Tur att en del verkar ha humöter kvar,PUSS GURKAN saknar er !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!