Herre gud,ja ä för gammal för detta =)

Publicerat: 2011-12-09 / 22:40:04 | Kategori: Allmänt
Har aldrig tänkt göra en blogg,men min dotter gjode denna i en hast till mig.
Så nu måste jag ju skriva oxå...men har ingen aning om hur man gör detta.
Men som sagt den som lever han lär.
Måste ta hjälp med bilder för de blir intressantare då.
Har varit mycke nu på slutet,har en bror som ligger på lassa och en son som opererat käken,delat den i 5 delar.....huvva.Så en mor som snart opererat hela kroppen och på det så är jag sjukskriven själv o kämpar med försäkringskassan.
Men jag ska nog framöver hitta roligare saker att skriva om,tex våran nya stuga och mitt intresse i gamla saker och shabby chic.
Tack för mig för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!