En lugn dag.

Publicerat: 2011-12-30 / 19:32:47 | Kategori: Allmänt
Vaknade med huvudvärk som jag haft sedan igår kväll,har  nog feber...bara att ta ett par tabletter till.
Fixade lite o sedan ringde Petter så Andre o jag fick packa hela flytt lasset o de var inte lite......
Han har ju campat i vårat vardagsrum i ca 5 veckor =)
Han har fått hem morfars skinnsoffa o en matta från Degernäs,blev så fint.
Sedan så har jag o Petter fixat en ny glasskiva till malm byrån o det blev en sån lyxig look =)
har varit härligt att ha honom här o få rå om honom lite,inte så ofta nu.
Tänkte på att när jag var som honom så var jag gravid med Sandra.....
Han var hos tandläkaren igår o fick sin 3;dje penicillin kur,hoppas det går bra så han inte måste ta ut en av de 5 plattorna han har i munnen.
Men han såg så lycklig ut att få fint o komma hem o rå sig själv.
Måste visa några fina bilder Nina tagit på Penny,hon är en solstråle =)
På denna bilden ser jag mig själv som liten,måste fixa fram några bilder som barnen kan få ,kul att jämföra.
Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!