Pjuuuuuu.....

Publicerat: 2013-05-01 / 22:16:19 | Kategori: Allmänt
Händer så mycket runt omkring mig nu, äntligen fått papperen till sjukersättniings ansöka...men då startar den långa väntan o oron för vad det utslaget blir. Det har det varit så jävligt att jag blev svimmfärdig när jag var ute o körde bilen,diskbråcken gör att det gör så jvl ont att jag är nära att svimma. Sedan har vi hjälpt Andres barn då deras liv inte är en dans på rosor( snarare helt tvärt om) vi har gjort allt vi kan för att underlätta för dom o det gör att min kropp tar ändå mer stryk än vanligt,men vad gör man inte för barnen. Hoppas att det lugnar ner sig.
Julias jättefina lägenhet som vi hjälpte henne få,men hjälp från högre "makter" =) Några roliga saker är att vi var på Sandras kalas,hon fyllde 27år. Jag;Andre o morsan o Kenneth åkte dit Jätte trevligt att få träffa alla,Krille Marie och Bertil, Nina ,David o gulle Penny, mommos lill piga =)
Gott fika o trevligt sällskap.
Fina bilder från ett besök av Lillhjärtat med familj.
Störtskön bild på när vi ätit o ligger o vilar,alla i samma säng,mysigt. Ska då uppta bloggningen,men just nu så finns inte orken. ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!