Väder känslig,

Publicerat: 2013-03-19 / 19:03:36 | Kategori: Allmänt
Det känns så trögt nu,då de känns som om jag bara går och väntar....inget läkarintyg än.....kan ta 3 mån att få svaret från Fkassan och de är från man sökt.... Men jag får ju aldrig intyget så jag blir sååååååååååååååå stressad. Vädret eller stressen eller nåt gör att jag får mer värk,huvudvärk mm, allt känns tyngre då man är sämre än vanligt. Jag hoppas att jag hinner söka i tid och att det blir ett positivt svar,annars så vet jag inte hur man överklagar o vem man kan ta till hjälp med att formulera en sådan överklagan.....någon som vet? Nu när våren kommer önskar jag att jag kunde förverkliga alla mina ideer som är massor,men kroppen säger ifrån o för den delen orken i övrigt oxå,blir så ledsen då allt känns som om det går emot en,har insett att det är så här jag är,men hur får man fkassan att fatta det att jag inte klarar att arbeta mer..... Har fortfarande inga bilder,men jag ska skärpa mig. Kramar alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!