Less......

Publicerat: 2013-03-14 / 20:22:46 | Kategori: Allmänt
Mycket på slutet nu,väntar,väntar och väntar fortfarande på läkarintyget så jag kan söka sjukersättning......jag har väntat sedan januari. Jag blir så stressad av detta då allt hänger på detta. Morsan o Mogge är ju som vanligt krasslig,det ska tydligen inte få bli bättre för någon ,att allt strul o slit kan väl få ett slut eller åtminstone lugna ner sig. Igår så hade brandlarmet i en lgh i våningen ovanför oss,stått o larmat i flera timmar så 2 brandbilar och en ambulans kom hit,var som ett avsnitt av 112 =), som tur så var det inget. Idag så var modern och jag till kotknackarn,då det var en tid sedan. Jäklar vad otrevligt det är,känns bara värre ju mer man går då man nu vet hur det går till....men som tur så känns det så skönt eftreråt. Då mina diskbråck inte är bra,känns som om vilken sekund som helst så blir jag liggande,hoppas ju att det inte blir då man ä på byn.....då tar jag mig inte hem....kan bli så jäkligt att jag måste ringa ambulans som sista gången,så jag får lustgas för att ens kunna förflytta mig =( Får bli bilder nästa gång. Ha det allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!